fredag 16 oktober 2009

Fail x1000

Jag skulle åka och handla.
Parkerar och börjar gå mot dörrarna,
då skriker en man till mig att min bil rullar.. 
Hann precis få stopp på den innan den hade totalkrockat med
en annan parkerad bild. Jag som aldrig glömmer handbromsen..

Börjar gå mot Maxi, går rakt in i glasdörren som roterar..
Väl inne så gick jag emot en monter med ca 70-100 läppglans 
som rullade vackert ut på hela golvet och tjejen som packade upp
varor såg lagom glad ut.

Sen vid frukten snubblade jag på mina egna fötter..
När jag väl har tagit mig igenom affären så funkar inte mitt kort i kassan.

När jag kommer ut halkar jag.. rakt i en vattenpöl.
När jag ska åka därifrån märker jag inte att en polisbil står bakom mig 
med blåljus på. Hur kan man inte märka det!? Fattar inte..
Så polisen lackade och var tvungen att köra upp på kanten och RUNT mig..
Förlåt mig polisen.

Härliga fredag, eller hur?!

3 kommentarer:

  1. sicken otur alltså :( pusspårej

    SvaraRadera
  2. Åh baby :') Du skriver lite roligt så man kan inte annat än le, men tycker synd om dig. Hatar såna där knasdagar.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag kan riktigt se det framför migxD Sötbäver:P

    SvaraRadera