tisdag 27 oktober 2009

Saknar min sambo

Jag försvann lite, för jag spenderade nämligen ett par dagar hos amanda.
Vi var sambos helt enkelt för ett par nätter, det var fint det. Mycket lovely. 
Men ikväll behövde jag åka hem kände jag, började ta slut på kläder och
orkade inte en till natt/dag med att bo ur en väska.. 
Så nu efter skolan tog jag mig hem och känner mig såå stressad..
I morgon är sista skoldagen innan det blir ledighet - eller ja - "ledighet"..
Det är dags för jobbsökardagar och jag hoppas verkligen jag lyckas få ihop
mitt brev och att jag kan känna mig nöjd.

Idag har det vart egenhårvård! 
Jag har blivit klippt av Maxine i min klass som ska ha
stort tack för bra jobb och att hon framförallt orkade med mig
och mina krav.. och mina humörsvägningar!
Färgat och klippt har jag. (mera bilder på dagen kan tänkas komma sen)



2 kommentarer: