onsdag 7 oktober 2009

this week

Inte vart den lättaste början på veckan, och ni som frågat, nej jag har inte lagt av.
Inte heller gett upp.

I måndags var syster med till skolan. Jag och Amanda färgade hennes hår.
Det var kul att ha min första kund, men såklart blir det lite speciellt när
det var syster och inte en "vanlig människa". Men kul var det, både att
färga syster och att jobba med Amanda.

Blev folieslingor i luggen till att börja med, blekte hennes bruna till gul/blond.
Efter det la vi i en chokladbrun i övriga håret.
Och till slut blandade vi två Copper och la i luggen.
(och ja, jag är sjukt ohet<3)>

Så här blev min syster, hon blev nöjd! Jag och Amanda fick massor av beröm för vårat jobb.
Alla blev nöjda och glada.

I tisdags var det kurs om löshår i skolan och jag var absolut inte på topp.
Kände mig inte som mig själv och gick mest runt och var helt borta i både kropp och tankar.
Tyvärr helt okoncentrerad och ockuperad i huvudet av annat..

Nu börjar dagarna i alla fall ljusas upp lite, hoppas jag. Jag behöver helg..
Efter helgen hoppas jag på att vara back to myself.

1 kommentar:

  1. Men fan vad duktig!!
    Du lär ju kötta mitt hår med i framtiden?!

    SvaraRadera