lördag 3 oktober 2009

tutt-terror

Igår, fredag, åkte som sagt Tessiluren och The Gayman med mig hem.
Vi åkte och handlade saker till kvällens middag och fick med oss mycket onyttigt hem.
Vi satt och pratade om allt och inget, gjorde pizza, åt så vi nästan dog..
Pratade mera underbart skit och sen till slut avslutades kvällen med att bada i den varma baljan.

Kvällen blev übermys och jätterolig. I love those guys.
Bäst var när vi bytte om till badkläder och Tessiluren tog av sin bh och The Gayman
vände sig om och såg booobies och han blev såå generad, lillgubben.
Sen när han kom ut från badrummet var vi ju såklart tvungna att flasha oss igen <3

I had a great night.
Och måste ju tillägga att för första gången ever delade jag min säng med en annan tjej!
Tessiluren tog alltså min "sova-i-min-säng-med-en-tjej" oskuld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar