lördag 31 oktober 2009

wold'nt kick him out of bed!

I torsdags var jag ledig från skolan för att söka traineeplats.
Så torsdagen spenderades med amanda i stan, och nu till the thing..
När vi gick på centralen mot tåget så tog jag tag i armen på amanda och sa
"SÅG DU VEM DET VAR?!" 
Vi gick in på pressbyrån efter personen..
DET VAR ANDERS FRIDÈN, MIN MAN <3 
Åh happy day, dagen hade vart PERFEKT och blev bara ÄNNU BÄTTRE! 
ÄLSKA DAGEN. Hotness. Mumma! 

Vi åkte hem och hade det chill, nice att få sällskap när jag gick
runt till olika salonger för hade inte vart kul att gå runt själv..
Senare på kvällen åkte jag till annan destination och sov där.

Jag älskar den här dagen.

1 kommentar:

  1. haha det var så jävla roligt och du var så söt <3 jag kommer sakna att ha dig hos mig, roomie :*

    SvaraRadera