måndag 25 maj 2009

1 dag 22 timmar 22 minuter

Ja jag vill bara ha onsdag nu och hoppas på att det går bra. 
Det känns bra för nu känner jag mig mera säker 
med teorin än de 2 tidigare gångerna.

Idag har folks dåliga humör smittat av sig på mig. 
Men nu är det bättre, skönt, för jag orkar inte ha en till shitty day.
Har vart hemma hela dagen och pluggat stenhårt, och det ska jag fortsätta med,
men jag tror jag ska dansa runt till nostalgimusik och städa mitt rum nu. 
Passa på när jag känner mig glad och inte har en shitty day.
Anledningen till shitty day idag var andras dåliga humör, + att J vill att jag 
ska kolla upp om jag har någon slags sjukdom.. alltså bokstavssjukdom. 
Jag lackade ur på det. Visst har ju blivit tillsagd flera flera gånger att kolla upp det.
Men idag gjorde det mig bara lack.
Så nu ska jag njuta av mitt bra humör och hoppa runt
till Like a prayer med Madonna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar