fredag 29 maj 2009

morning's here

Idag vaknade jag av att solen lyste i mitt ansikte. Helt underbart väder här. 
Finare än hemma. Allt är bättre här.
Jag vill gifta mig med Carins lägenhet, den är fin.
Huvudvärk vaknade jag tyvärr med..
Carin jobbar och lär vara hemma runt halv fem, 
jag vet inte vad jag ska göra tills dess. Kanske gå ut i området här? 
Gå till ett köpcentrum här och köpa en klänning?
Jag får se vad jag orkar. 
Nu blir det frukost och Top Model repris som visas på tv.

ps, ja, headern är sne. Har försökt och försökt att få den helt centrerad. 
Går inte. Funkar inte! Hjälp?

2 kommentarer:

  1. känner mig dålig som inte kan fixa din header... men av nån anledning tror jag inte att att man kan ha en så stor header, men det borde man kunna ha! liksom aaaah.

    SvaraRadera
  2. Köp en klänning o var glad kvinna! :D Det är sol som fan o jag önskar du kunde följa med på Karlstadfestivalen idag. ih! PUSS/jhna

    SvaraRadera