onsdag 13 maj 2009

I believe we place our happiness in other people's hands

Precis kommit innanför dörren hemma igen, var till ung.mottagningen
 i morse och som tur var gick allt bra och hon jag går till är så super cute att man blir glad. 
Efter det åkte jag till min kära onion, och hon var i full gång med att färga sitt fina fina
hår brunt, igen. Såklart blev hon kexig. 
Mamma ringde också och sa att brevet kommit, och tyvärr var det inga bra nyheter. 
Min shock la sig efter ungefär 30 sekunder,
tror det kom en tår, men that's it. Det var inte ment to be,
vilket jag tror på, så är det bara.
Kommer jag inte in på någon av de andra hundratals får jag hitta på något nytt.
Det är bara gilla läget. 
NO HARD FEELINGS är alltså det jag vill säga!

Kvällen kommer spenderas hemma, utan mamma tyvärr för hon jobbar.. 
Jag måste plugga mera teori, men jag vet inte om jag orkar det idag..
Men i morgon ska hela dagen spenderas till det. Nu måste jag få i mig någon typ av mat. 
Nachos låter bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar