lördag 30 maj 2009

friday night

(skriver detta sent och är halvt påverkad. Kan vara bra at veta)
(och jag vet att jag inte kommer orka skriva om det här i morgon när det hänt massa annat och jag känner att jag måste skriva för mitt minne är kassssst och jag vill, och måste, komma ihåg den här kvällen!)
kvällens citat som är bäst "is that place kalled "PUSSY CALORIES?"
kvällens feta + till mikrofonen på kebab stället som hade eco och som de som jobbade där pratade i.

Det blev middag med sis på en vietnamesiskt ställe, sjukt gott och jag älskar att jag och sis har similar (kommer inte på det svenska ordet efter att ha vart ute en hel kväll och enbart pratat engelska) taste när det gäller mat.
Efter den goda middagen mötte vi upp en kompis till sis, Anders, och hans tjej Alex.
Vi gick först till en mexican bar och drack uuunderbara drinkar som gav oss lagom brainfreez. Sen blev det många barer och många coctails. Appletinis drack vi och pratade Scrubs ofc!
Kebab King på hemvägen och vi svullade mat. Wonderful. Kul och sjukt kul folk.
I WANT THIS LIFE!
Nu äre "I wanna dance with somebody" från Spotify som vi diggar lite halvt till, båda vi med en varsin dator och snart blir det sängen. I morgon blir det upp tidigt. Stan, lite shopping, mat som jag längtat efter från HALIFAX och Carneval som är i stan. Myselimysmys.

Anders,sis och en lagom muppig jag. Underbara brainfreeze drinkarna vi rymde med
PUSS AND SLEEP WELL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar