tisdag 12 maj 2009

sleepover

Igår åkte jag till stan och fick bra nyheter som gjorde mig glad för en stund,
 men kunde bara tänka "kunde inte det här ha hänt för 3 år sen istället för nu"
spelar det längre någon roll? 
jag orkar inte slåss 
det är bortom min kontroll

Efter en stund i stan åkte jag och mötte amanda och vi åt middag, jag tror jag har förätit mig på Falafel under mina vegetarian-år..
Resten av kvällen blev mys såklart, som alltid när jag är på sleepover hos löken.

Idag när jag kom hem fanns inget brev på bänken till mig.. Jag vill ha svaret nu!
Nu har jag pluggat teori ett tag också, kryper i kroppen på mig så fort jag sitter för länge vilket är väldigt illa. Snacka om svårigheter med koncentrationen. Men jag försöker. Och nu ska jag fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar