måndag 18 maj 2009

poff

Ja den här helgen sa bara poff. Nu är det söndag, igen?!

Lördagen spenderades med amanda och vi var i stan och gjorde mig glad med en ny bok. jag har verkligen förvandlats till en bok-tönt. Ångest i kroppen så fort jag hade läst klart Champagneflickan - 
en svensk strippa berättar, så jag blev glad med en ny, tragisk, bok!
Vi lät timmarna gå i stan och jag skrattade så jag fick kramp i magen av fula kläder som amanda testade på beyond retro. Alltid lika sexigt och kul.
Senare på kvällen bjöds det på Eurovision, mys, huvudvärk och amanda sjungandes på Norges bidrag, vinnarlåten säkert 124 gånger.

Jag skulle hem igår, för jag behövde plugga. Men en halvledsen best friend ringde så jag åkte till henne och tanken var att spendera några timmar med henne och prata på en bänk i solen. Hon övertalade mig att stanna hela kvällen och det gjorde jag. Det var bra det. 
Hemma hos E&T var M, och vi bakade cupkakes medans E sov bort sin huvudvärk. Vi hade riktigt med fnitter och det spårade. Det var kul. Cupcakesen däremot blev inte såå goda.
De var roligare att göra! Kvällen igår var precis det jag behövde.

Idag är en me-day. Har saker att fixa och tänka igenom och orka bry mig om. 
Så ikväll kommer det kanske skrivas mycket skit här. Forgive me bloggen.

1 kommentar:

  1. hahahah I'M IN LOOOOVE WITH A FAIRYTALE <3 det var fint mys det :*

    SvaraRadera