tisdag 5 maj 2009

Jönet - Sthlm

Nu är vi påväg, eller vi har vart påväg sedan 10:00 i morse. Fem härliga timmar på en buss tillbaka till stockholm. Tråkigt och segt. Trångt ska det vara. Trångt och mysigt för mina ben..

Allt på skolan gick bra. Eller de första provet gick halvbra vilket var nutids prov, de jag pratade med under dagen tyckte samma som jag, att det var svårt och nästan 90% av det hela var om politik. Alltså inte speciellt blandade frågor vilket var tråkigt. Svenska provet gick bättre, och intervjun gick bäst. Jag tror att det är tack vare intervjun och kanske den sista reportage uppgiften vi fick göra som gör att jag kommer in. OM jag kommer in. Då är det för de uppgifterna. Så hälften av dagen gick dåligt, andra halvan bra. Inom några dagar kommer det ett brev på posten..

Tre timmar kvar och nu vet jag inte vad jag ska roa mig med. Suttit och stirrat ut genom fönstret och kollat på vattendroppar. Spännande!

1 kommentar:

  1. usch tråkigaste och jobbigaste bussresan ever -.- tur att den inte var ännu längre!

    SvaraRadera