onsdag 20 maj 2009

utdrag

"..men jag såg igenom dig för länge sen.
Jag vet vem du är Ingrid, och jag kommer alltid se dig.
Vart jag än är, vad jag än gör.
Vare sig jag lever eller inte, jag kommer alltid se dig." 
/ J

"Jag ska sluta att älska dig, och sluta tänka på dig
när våra hjärtan slutat slå. 
Den dagen ditt hjärta slutat slå.. 
Då har mitt också slutat slå"
/ I

".. Nej du får inte, du ska finnas kvar. 
Men jag tror att det snart är dags för mig att bli en ängel"
/J

".. Jag behöver dig. Jag saknar dig idag.
Jag har tagit över dig Johan, du skulle hata mig
om du såg mig nu..
Men.. Jag vet inte vad som händer"
/I

".. Jag tror jag är kär i ett lik. 
vart är du, lever du.. snälla du får inte vara borta"
/I

".. 160 dagar har gått och jag vägrar!
Jag vägrar inse att du tagits ifrån mig..."
/I

".. Ge mig honom tillbaka. Varför förtjänar vi detta..
FAN vad vi älskade varandra..
Älskar dig fortfarande.
Förlåt för att jag svikit dig med mitt löfte.
Jag lovade att vara hos dig.."
/I

"Vet inte varför jag delar med mig av sånt jag inte vill dela med mig av.
Det känns som att nånstans så kan du läsa det jag skriver..
Igår var det valborg,30 april. Igår var det 4 år sen Johan.
4 år sen du hittade mig, räddade mig. 4 år sen du kastade din kropp
mot mig och räddade mig. Två gånger på en kväll. En natt. En kaosnatt. "
/I

".. Det jag vill att du ska veta in the end..
Det är att jag aldrig kommer glömma dig.
Aldrig kommer sluta älska dig.
Det är för alltid du&jag
Glöm mig aldrig."
/J

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar