måndag 25 maj 2009

ändring!

Ja, nu måste det bli ändring på mig, shape up cindefuckingrella!
Jag som ogillar skarpt när folk kallar mig negativ. Att jag alltid är negativ. 
Jag var negativ en gång i tiden.
Mot allt, men inte längre, inte alls på samma sätt som förr!
Men nu känner jag att jag blivit alldeles för negativ..
började när jag fick beskedet att jag inte kommit in
på skolan jag mest av allt ville komma in på.. och sen har det rullat på. 
I negativitetens karusell. Men nu ska det bli ändring.
Tyvärr har jag svårt att komma på bra saker om mig själv,
och komma på positiva saker. Men nu ska jag försöka!

och bara för det kommer jag inte på ett skit
fuck, det här blev ju ändå ett negativt inlägg

1 kommentar:

  1. du är bra på alla sätt och vis! från topp till tå, som man säger. du är finast ska du veta.

    SvaraRadera