torsdag 28 maj 2009

copenhagen


Syster sover för hon ska upp till jobbet och jag sitter vaken. Ett tag i alla fall. Sen ska jag krypa ner breve henne i sängen. Ikväll var bäst på länge. Så underbart.
Så glad att jag åkte. Det behövdes.
Fått massor med sms av J om alla saker och jag bara kände för att kasta mobilen i väggen.
Jag stängde av den. Underbart. 
Jag tror inte jag haft min mobil avstängd med flit 
på flera, flera år. Det känns ännu mera underbart.
Jag ser fram emot dagarna här med syster, vi kommer ha kul och jag kommer vara ångest fri. Underbart. Igen.

Jag har fått klagomål på att jag inte lägger upp bilder, 
på mig och på annat. Jag tror jag ska bli bättre. Om ni vill så blir det så. Och nu ska alla problem med att kommentera vara borta! Hoppas jag. Men tack alla för era söta mail etc.
Puss, du får se mig och min "heta" kvällsfrilla. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar