torsdag 28 maj 2009

Örtsalt och jag

Nu är jag i Köpenhamn hos min syster. 
Amanda gjorde mig sällskap idag på arlanda och det var bra det.
Som tur var gick allt bra med min biljett, trodde det skulle bli tjafs, 
men det blev det inte. Hade inget pass heller. Dom kollade inte ens mitt leg.
Ser jag snäll ut?
Hur som helst kom jag och mitt Örtsalt som jag köpt till syster med planet 
och nu är vi båda här. 
Vi har precis ätit och nu tittar vi på friends på tv. Dansk tv är sämst. 
Men friends är ju alltid bra. Tur det.
Lär inte hända så mycket ikväll eftersom syster jobbar i morgon, 
sen börjar den fina helgen.

ps. Jag krockade med Peter Dalle på arlanda.
Det enda jag kunde tänka på var
1. Han naken, I Yrrol - En kollosalt genomtänkt film
2. "Tänkte inte på det.." även det Yrrol
(inte sett Yrrol?, se den! Jag såg den första gången när jag var 6 år.
Älskat den sen dess!)

2 kommentarer:

  1. det var mys idag! hahahaha åh "tänkte inte på det..." <3 ALLA BORDE SE YRROL TYP 100 GÅNGER OM!

    SvaraRadera
  2. testing testing :'D

    SvaraRadera