fredag 5 juni 2009

"as my friend Tony would say, GRRRRREJT!"

Har precis kommit hem från en heldag i stan med Elin, en väldigt bra dag. Vi gick runt i stan och vi hittade till min tandläkare, och underbart! Den lilla tanden som bor i mitt käkben, vid mina framtänder är i stort sett helt borta! Så jag slipper en till mun-operation! Success!
Gjorde även lite fynd idag, många bra saker. Skorna hade kommit så hämtade ut de också, massa nya roliga saker. Visar sen, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Fredagkväll och jag är hemma, det var otroligt längesen jag var det. Men jag behöver plugga och jag är så otroligt seg efter mina två timmars sömn inatt..
Mamma och pappa har åkt iväg till Dalarna så jag är hemma med Sara som sällskap.
Men det ska faktiskt bli skönt.
Fast jag lär få lite krupp..kanske.
Nu ska jag kolla på allt jag köpt, äkta girley!

1 kommentar:

  1. ah men gud vad skönt! det med tanden alltså. spännande att se vad du har köpt! :D

    SvaraRadera