torsdag 11 juni 2009

smile like you mean it

En morgon hemma själv vilket var längesen, och vilket är väldigt skönt.
Sov så länge jag kunde, men blev inte längre än halv elva, jag tror jag fått in en dyngsrytm.
Börjar jag bli vuxen?
Jag har sökt jobb, och jag ringde nyss ett samtal jag glömde i går. Karro var snäll och lämnade mig som tips till ett jobb, ringde på det, och jag ska dit i morgon. Hoppas jag får det, ännu ett skäl till att inte behöva åka till Finland i sommar.

Jag har städat, tvättat och fixat den här morgonen, inte speciellt spännande.
Jag väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få låna bilen och åka och träffa Karro som är på besök hemma. Så om bara klockan kunde gå lite fortare..
Jag testade en ny hårprodukt jag köpte för någon vecka sen idag. För rött hår ofcourse och vilken grej! Blev helt röd hela jag och håret fick sig verkligen ett lyft!
Om det bara kunde växa fortare så jag får långt snart vore toppen.

Märker att jag bara skriver massa onödigt, så nu ska jag försöka fixa lite saker
och sen göra mig klar för att spendera kvällen med my good old friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar