tisdag 2 juni 2009

"home sweet home"

jag tror jag uppdaterar alldeles för ofta.

Jag är hemma nu igen, hem till stockholm och spöregn.
Från 25 grader varmt till ynka 9 grader och regn.
Grått, fult, blött, äckligt, moln.. suck
.
Plugga teori var det.. ätit två mackor, vitt bröd,
som jag inte äter men nu gör jag det tydligen..
Tröstäta? Motivationen för både hälsa och plugga är på botten och jag pallar inte.
Yiiha, let's plugg!..

Ja juste, btw, förstog inte herren breve mig på planet. Jag sattvid gången, platsen i mitten var ledig och han placerade sig vid fönsterplatsen. Jag uppskattar hans ålder till 35-40. Alltså såkallad vuxen. Han satt och suckade som ett barn gör.
Han satt och spasmade som ett barn gör.
Värst var när han börjar ta av sig sina skor,
och lägger upp fötterna i stolen mellan oss..
Jag vet att han såg min grimage när jag insåg vad han höll på med.
Det luktade och jag höll för första gången på att spy pga min fot-fobi.
Nu är min fobi värre än någonsin! Äckliga människa!
Han tog sig på foten och luktade för att kolla om det luktade illa... Någon gång runt den händelsen tror jag att jag spydde lite i min egen mun och svimmade av ett tag.
Äckliga, nasty, snusk människor. Håll era fula äckliga fötter för er sjäva.
suck, och nu är det sommar.. = massvis med sandaler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar