lördag 20 juni 2009

Svensk Midsommar

Jag firade Midsommar hos kompisar till Emmas familj. Vi var där ett par timmar
och någon så svensk midsommar tror jag att jag aldrig vart med om tidigare.
Det var cute och mys.
Men vi åkte vidare hem till Emma i tron om fest, planerna blev ändrade hela
tiden och det slutade med att jag och Emma satt på balkongen,
drack vin och pratade. Vilket var väldigt nice!
Sen kom det några människor och joinade oss hemma hos Emma.
Skum kväll och jag sov ingenting, inte ens lite,
sen orkade jag inte mer vid 07:30 så jag åkte hem.

Har sovit tills nu och har sån otrolig värk så jag inte kan stå..
och jag vet bara att det inte finns något att äta och jag måste orka iväg och handla...
vill inte..
Ska se till att vila mera och hoppas på att jag kan jobba i morgon.
Men är det illa får jag bli sängliggande i morgon med sällskap av min helvetes värk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar