onsdag 24 juni 2009

feberdrömmar

Jag har 40graders feber och jag känner mig helt förstörd.
Det blandat med ångest för jobbet, jag skulle upp.. nu i stort sett,
för att börja jobba 7. Men det går ju bara inte.. med denna feber..
Ångest, eftersom jag är ny, och vill såklart jobba, men det går ju inte..
med 40 graders feber.. Hoppas hon förstår. Jag som aldrig är sjuk.
Det är så typiskt.. Jag skämms. Men jag kan ju inte hjälpa det.. tyvärr.

Jag har feberdrömmar.
Riktigt hemskt och jag får inte sova. Det är sol ute redan och jag får mera ångest.
Jag hoppas jag behövs på torsdag, då ska jag jobba no matter what.
Så jag kan visa att jag inte är en sån som är hemma för minsta lilla..
Jag hoppas jag somnar om. Jag har somnat ifrån datorn hela kvällen, men Gilmore
är fortfarande på, och nu ska jag somna till det. Igen, och igen, och igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar