tisdag 16 juni 2009

hard work?

Nej det var det inte idag, i alla fall inte för min del.
Första dagen gick relativt smärtfritt och jag tycker jag hängde med rätt bra.
Nu jobbar jag alltså då och då på Statoil.
Började 12, och innan det var jag till härliga Arbetsförmedlingen där det gick
lagom segt och det var bråk. Otroligt.
Väl på jobbet så gick jag efter Elin hela dagen, kul att jobba med någon man känner.
Jag jobbade bara till 16, så fyra timmar vilket inte är mycket men för att jag ska komma igång.
Jobb i morgon också, lika kort dag, men det känns bra så jag kan se hur saker funkar.

Eter jobbet åkte jag och Amanda och åt i Kista. Jag med mitt flumm och trötthet.
Det var som alltid kul och mys. Nu ses vi först igen när kvinnan blir old, hela 20 år!
Nu ska jag gräva ner mig i soffan och se på my man Gordon.

2 kommentarer:

  1. hahaha det var ju bäst när ditt huvud blev lite cp på bussen hahaha <3

    SvaraRadera
  2. cindefuckingrella16 juni 2009 kl. 22:44

    sv: HAHAHAHA DET HADE JAG GLÖMT BORT REDAN! HAHAHAHAHAH

    SvaraRadera