måndag 15 juni 2009

oturen verkar ha vänt

Peppar peppar ta i trä!

Min otur verkar ha vänt, otroligt!
En vecka sen nu jag klarade körkortet, och nu har jag fått jobb också!
Tänka sig att jag som är född med otur kan ha lite tur ibland!
Nu saknas bara ett snyggt ragg! sen borde ju allt vara toppen i stort sett?

Jobbet gör så att jag inte kommer åka till Finland den 28e juni.
Då kommer jag vara all alone här hemma och förhoppningsvis jobba en del.
Ge mig pengar så jag kan göra mig snygg i håret igen, underbart.
Och hoppas detta flyt fortsätter ett tag, tills antagningsbreven kommer från
de skolor jag sökt. Hoppas det håller i sig tills dess!

Sen måste jag klaga lite på er, vet att det är en hel hög med folk som läser min blogg.
Ändå så verkar det svårt att lämna kommentarer..
Nästan aldrig något kul att läsa för mig..

1 kommentar:

  1. åh men så bra :D congratulations som mario skulle ha sagt haha :*

    SvaraRadera