onsdag 10 juni 2009

DET ÄR VERKLIGEN INGEN VANLIG DAG!


FÖR DET ÄR EMMAS FÖDELSEDAG!!
Happy Birthday bästavän 20 år!! <3>
Love you bigtime!

Jag satt och tittade på bilder på oss, och det är inte lite bilder! Då hittade jag en bild jag gjort 2006 och skrivit en text om mig och älskade Emma:
"Våra minnen är bäst!
Alla saker vi sagt. Alla orden; Herejee,Nuru, Pucko.
Och massa mera sjukt! Alla skratt: "Du har ju så dålig smak att jag vill slå dig!"
"INGRID! Jag HÖR att du skrattar!"
Alla gånger vi lekt på BR <3 Allt vi sagt om Allis,
"Växer Allis hår på nosen?!"
Och när vi skrattade så vi grät till;
"Är OS i Sidney varje år?"
Våra minnen hitills är såå underbara, och mera minnen kommer det bli för vi kommer vara vänner för ever! Jag älskar dig Emma"

Grattis på födelsedagen Emma. <3
hon och jag tjugotredje juli 2006

1 kommentar:

  1. Tack bästavän!
    Bästa minnena! Och bästa tiden!
    Älskar dig Ingrid! <3

    SvaraRadera