tisdag 9 juni 2009

be more happy

Jag måste vända bloggen! Den har åkt med ner i negativitet-träsket!
Det är illa. Men ska försöka ändra det. Ska försöka ändra mig också.
Men min blogg funkar som en dagbok, så man får stå ut med personliga inlägg.
Fått reda på en hel hög människor som följer mig här sen jag flyttade
från bilddagboken.se , det är kul att höra och jag ska försöka bli bättre på att
uppdatera med mera bilder så det kanske livar upp lite mera här..

Kvällen gick utför efter att mamma och jag kom hem.
Skrik, bråk och tårar men det har lagt sig. Jag är likgiltig och undviker.
Men det är lättast så. Jag håller mig till mammas sällskap.
Sen är det ju tur att man har msn och en som kan roa mig, en brud som är läskigt lik mig. Kanske min förlorade tvilling? Känn dig hedrad gangzzztah-hoe


1 kommentar: