lördag 20 juni 2009

oh my..

Känns som om jag sovit hela dagen. Och jag känner att jag skulle kunna sova 12 timmar till. Utan problem.
Men kan inte sova mera för nu hjälper inte ipren
och jag har försökt med allt jag kan så nu får jag sitta här med
världens värk i magen och hela kroppen..
Såhär illa har det inte vart på länge. Så otroligt typiskt eftersom jag
skulle jobba i morgon men det går inte när det är såhär.
Sen hade jag erbjudit mig själv att jobba,
så egentligen är det ingen sååå big deal
, jag skulle kolla hur det går till när man öppnar. Men jag får helt enkelt göra det någon annan dag.
Någon annan dag då jag inte mår illa och inte kan stå upp..
Om folk kan ha lite överseende med det..

Jag blev överlycklig när jag såg att coop hade öppet till 19:00,
var tvungen att orka mig iväg för att handla för det
fanns verkligen ingenting hemma,
och jag lagade denna maträtt idag igen.
Jag vet inte vad det heter för jag har fått receptet från en vän.
Som en inbakad paj kanske man kan säga.
Så sjukt gott. Den och mängder av cola.
Nu väntar jag på min onion som är påväg hem från sitt land,
och nu ska jag vila, ännu mera. I alla fall försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar