tisdag 9 juni 2009

mami dag

Har vart med mamma idag, hela dagen. Vi fjollade runt på nya IKEA i (m)uppsala och sen gick vi i massa massa massa affärer och har haft en underbar dag.
Mamma och jag kan ha så stört roligt, hon är så bra. Det behövdes idag.
Vi satt och kollade på folk och skrattade åt dem,
mamma skrämde barn på IKEA och jag skrattade så jag höll på att tuppa av.
Jag fick lite nytt bra att ha från IKEA och annat också.
Nu ska jag ner och umgås ännu mera med mamma, vi ska laga middag,
vi ska göra ännu mera "supersoppa" som mamma åt för något år sedan,
hon gick ner 14 kg på 2 veckor! det kan man kalla supersoppa.

ps, jag messade och sa "det här går inte. inte nu."
vi ska höras om ett par dagar. Det är för att jag inte vågar.
Jag vill inte vara the bad guy igen om det blir så..
men vi ska höras sen,senare,om ett par dagar.
När vi tänkt och kännt.. Så är det med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar