måndag 1 juni 2009

magknip..

Ja det räcker bara av att jag börjar tänka på att i morgon är det hemresa.
Jag har haft jävligt underbara dagar här så det är jag glad över, men bara jag börjar tänka på att jag måste, MÅSTE klara teorin om ett par dagar annars är det kört ger mig åååångest. Hög jävla nivå. Stressad. För allt. Idag fick jag mail från skolan i Karlstad, jag hade slutat att tänka på skolorna men då började jag tänka igen.
Ångest x3000.

I morgon är jag hemma, på morgonen/förmiddagen. Åker samtidigt som sis åker till jobbet, så ska upp innan 08, så snart blir det att sova.
Ångest av att sova själv sen också. Tur att jag har min trogna björn Berit hemma i sängen. Och min Sara. I morgon är det någon middag hemma hos oss också, ångest för det. Frågor om mig och J och jag måste ännu en gång förklara och övertala folk att det var det bästa. Idag förde jag över pengar tills hans konto och i ämnesraden skrev jag "miss you"....
Måste packa ihop det sista, ska lägga mig i sängen och kanske läsa lite. Sen prata en sista kväll med sis innan vi båda somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar