fredag 5 juni 2009

nejdå inte alls trött..


Jo, helt körd faktiskt. Klockan ringde 8 i morse och jag vet att jag var vaken fortfarande vid 6. Woonderful. Natten var full med ångest, tror allt kom på en gång. Jag har inte vart tillräckligt ledsen så får väl stå ut med att vara det nu..
Jag ska snart iväg, Ska möta E och vi ska till stan. Ska köpa lite grejer och sen ska jag till tandläkaren för att få reda på om det eventuellt blir en ny mun-operation.
Tur att jag får sällskap av E för jag hatar att åka/vara i stan själv.
Det blir säkert en bra dag, förutom att det blåser och ska regna..

Har fått frågan om att visa mera bilder på mig,smink och kläder. Ni som följde mig på bdb med smink tex. Det kommer jag nog inte göra till en smink-blogg. Har inget ork för det. Men mig själv bjuder jag på.
PUSS

1 kommentar:

  1. Ohh fina vad oerhört söt du e! Puzzzz Jhna

    SvaraRadera