måndag 8 juni 2009

I DID IT, I NAILED IT!!


Jag klarade det! Ingen stor marginal men
JAG KLARADE DET!
Äntligen! Som jag har kämpat!
Äntligen vände min otur för en dag och jag får vara lycklig idag! Underbart!
Jag blev så förvånad när de gröna bokstäverna stavade "GODKÄND" på provet. Jag trodde något var fel. Jag trodde verkligen inte jag skulle få det idag eftersom jag tyckte frågorna var svåra.
MEN I NAILED IT! Underbart.

Mamma skjutsade mig i morse till uppsala, skrev där eftersom det inte fanns någon tid i stockholm. Det kändes lagom konstigt att se Stadshuset igen där jag och Emma alltid gick på/av bussen i 3 år. Att åka tåg, att bara vara i Uppsala. Det är ett år sen vi tog studenten där nu..
Men sen åkte mamma till jobbet så ingen var där att hoppa runt av glädje med mig men det gjorde inget! När jag stog och väntade på bussen i Uppsala ringde jag alla och det var så underbart att få säga (läs skrika)
"JAG KLARADE DET!"
den här gången, slippa tårarna. I alla fall sad-tårarna. Idag är det inget annat än happy tears!
Sötast på telefon måste jag nämna att det var Karro, så himla söt :*
ALLA är söta som grattat och puss på er alla.
ÄNTLIGEN KAN JAG VARA GLAD EN STUND!

Från Uppsala åkte jag till mamma, hon var lika glad som jag.
Jag fick mat och satt där i baren ett tag. Sen tog jag bilen..
Åkte till väsby och träffade Emma. PUSS. Underbart. Jag är så glad sååååå glad.
Nu är jag hemma, skulle hitta på något med mami egentligen men det ska vi göra i morgon! Är hemma för jag gav mig själv värsta huvudvärken av för hög musik när jag körde till väsby och hem.. Satt och skrek/sjöng till Kiss när jag åkte från mamma till väsby. Sen kom det reklam på rocken så då blev det att skrika ännu mera till Beyonce! YEAH! haha iiironin är hög

Puss, nu måste jag vila mitt huve och tagga ner. Men glad är klart som fan jag är!

1 kommentar:

  1. YEAAAAAAAH YOU FUCKING DID IT!!!! :D:D:D:D GRATTIS IGEEEN BABY!!! :*:*:*

    SvaraRadera