onsdag 24 juni 2009

vad är felet?



Ja.. Inatt och när jag vaknade var jag fortfarande febrig och helt körd.
Nu, på eftermiddagen är det bättre. Vad är detta? Brukar ju vara värst på natten/morgonen..
Men nu får det här ta och sluta.
Har haft ångest för jobbet sen jag vaknade, men fick sms och jag ska jobba i morgon.
Då ska jag jobba, även om jag inte mår bra.

Jaha.. och nu mår man bra då alltså. Känns skumt när jag trodde jag
skulle ligga i sängen hela dagen. Jag har gjort lite vettiga saker här hemma,
jag är fortfarande ensam hemma, fast i morgon kommer sis hem och till
helgen är mamma och pappa hemma igen. Men efter helgen är jag ensam. Igen.

Jag låg ute och läste, och jag blev brun? vad är detta? Något måste ju vara fel..
Lagom mycket fräknar har hittat sig till mitt ansikte nu..
Jag älskar att bo här där vi bor på sommaren!
Det är så bäst att gå ut på gräsmattan och tomten, utan att folk kan se,
och man kan göra vad man vill i solen, och se ut hur som helst.



1 kommentar: