tisdag 7 april 2009

fakefakefake


Igår åkte vi till L och kom dit ungefär runt 22:00. Klockan 06:00 kom vi hem igen, sjuk natt. Men jag tycker inte att det kändes så länge. Men det tog en hel natt. Creds till min lök som kämpade och var söt och följde med. L gjorde ett jättebra jobb. Jag är nöjd, och jag kommer fortsätta gå till henne. Sen att hon är en as härlig människa gör det hela ännu bättre.

Det kommer bli finare med tiden. Ett par dagar och en tvätt. Och på bilden ser det inte heller rätt ut.. men jag orkade inte bry mig om bilden just nu.. men folk ville se. puss.

Ikväll spenderas med mig själv (tyvärr?) på mitt rum. Till och med min älskade katt Sara vill inte vara med mig.. Gilmore är på och jag städar för att göra något..
Jag hoppas jag somnar och får sova länge. I morgon kväll kommer sis hem och jag längtar. Hoppas det blir bra dagar under påsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar