torsdag 2 april 2009

ljusare tider

Det svarta och mörka är borta, nu är det mera ljust och glatt. Överallt och inte bara här. Vädret idag var underbart och jag blir så glad så glad. Vart för mig själv ett par dagar och det är så skönt. Man behöver inte prata och så varje varje dag tex med sin pojk/flickvän.. Han vet vad jag tycker så jag behöver inte och nu äntligen kan jag koppla av. Det behöver jag. Koppla av gör jag ofta kan man tycka, eftersom jag inte gör så mycket. Men jag menar mera psykiskt än fysiskt. Orkade inte allt jag skulle ha fixat med Jonas, så en del gjordes via telefon. Men en del saker måste jag fixa innan jag kan släppa det helt.
I morgon hoppas jag på mera solsken och skratt med amanda i stan och kvällen spenderas hos henne. 
Livet börjar kännas lätt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar