lördag 25 april 2009

oh my..

Ja, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om det här nu. Är så jävla förbannad. Mess med min good old friend och nu börjar det komma upp saker som jag inte kan förstå mig på. Ord som om att jag är självupptagen, skyller allt på andra, alla problem är enbart andras fel, att jag inte gör något fel, att jag är negativ mot allt och alla, att jag inte har respekt för andra, att jag skyller ifrån mig, att det är synd om mig, att jag vill bli räddad.. och så håller det på. 
Vad är detta?! 
Det här är helt sjukt, jag blir rent ut sagt så jävla helvetes piss förbannad! Visst, alla kan vi vara negativa då och då, sure! Men allt det jag har fått höra stämmer knappast in på mig! 

Jag blir så förbannad, det var flera år sedan vi umgicks på det sätt vi gjorde, och som om inte jag, Om någon!, har ändrat mig. På många sätt. Mest av allt min personlighet. Det här är helt otroligt. Flera års gamla anklagelser, någon som jag inte ens är nu! 
Som om jag skulle dra upp alla grejer nu som han gjorde mot mig när jag var femton år, men det tänker inte jag för det var fyra (!!) år sedan! Släpp! Lär känna den nya personen kanske? Jag håller ingen grudge mot honom, men tydligen ska han göra det för mig.. 
Sms som "Du säger massa elakt och är the devil mot mig och sen tror du jag ska komma struttandes tillbaka!!"... say what? Sen när är JAG the devil? Javisst, behandlar du mig som skrit så får du inte bättre tillbaka. Men det har jag inte gjort mot just den här människan i fråga. Helt otroligt. Jag är bara helt paff.. Och jag hoppas och tror att ni som känner mig såklart reagerar likadant! 
Inte ens ge mig en chans att förklara att man kan ändras. Helt otroligt. Jag borde skriva en bok.

Trodde inte jag skulle få det här kastat i ansiktet ikväll så nu är jag ledsen. Att just han kan säga så känns bara hemskt, han om någon borde veta.. 
Jahaja.. so much for the good old times.
Kanske bara i minnet man kan ha det bra tiderna.
Verkar inte bli någon följetång på den historian..

1 kommentar:

  1. MEH! vad fan är det för fasoner! (haha, älska ordet) LIKSOM WTF?!?! du är INGENTING av det du skrev däruppe. vaaafan liksom! arg -.-

    SvaraRadera