tisdag 14 april 2009

"som om vi vore höga på något"

Alla frågar och jag ska försöka att förklara kort och gott. Jag åker eventuellt till örebro nästa vecka för jag har 3 dagar bokade med körlektioner, teori och uppkörning. Ja, jag kommer då bo hos J, såklart. Jag åker inte dit som flickvän, men inte bara vän heller. Prata, sitta och titta på varandra, prata lite till, lyssna, skratta, acceptera det den andre vill. Så får vi se. Jag har inte "ångrat mig" men jag och mina hjärnspöken är jobbiga, och ja.. jag vet nog inte ens själv. 
Vi messar lite nu hur som helst, J och jag. Om jag åker så vill jag inte prata med honom innan i telefon, då blir det roligare att ses. Jag tror det här kommer bli bra. Åt vilket håll det nu går åt. Vad vi båda känner. Och jag vet att han inte kommer att vara elak mot mig om jag kommer dit, och vi vill båda göra det bästa för varandra. Hur vi än väljer att göra.

Så nu vet ni. Kanske uppfattas flummigt värre, men whatever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar