torsdag 23 april 2009

vill spy

Att dom kunde boka in en 60 minuters lång körlektion åt mig preciiiis innan min teori. Jag är inte nervös inför teorin, jag orkar inte. Jag tänker som jag gjorde i skolan, jag kan bara göra mitt bästa, såklart gör jag det också. Men såhär ont i hela kroppen har jag aldrig haft för att vara nervös för något. Jag är helt spyfärdig och jag bara sitter här och ser klockan tickar och att min lektion börjar 13:50, kommer vara hos vv 14:50 och då är det 10 minuter kvar... Undra om min körskolelärare kommer sitta där och vänta.. det vill inte jag. Jag går hellre den promenaden hem. Själv. Eller om J hinner komma och möta. Han är på kursen igen, han var hemma ett par timmar.. men nu sitter jag själv och väntar. Och det här är fan i mig pain. Helt otroligt. Jag vill bara klara det. Jag kommer inte orka ett till misslyckade. Därför hoppas jag på den här gången nu.. snälla.. jag orkar inte en 3e gång. Allt är så fucked. Åh, nu börjar OPRAH på teve också.. Jag bara sitter här.. går väl om 30 min och försöker tänka på annat. Hoppas jag lyckas. 

Hoppas jag klarar det här nu...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig tjejen. /Chatrine

    SvaraRadera
  2. chatrine; tack.. men tyvärr gick det lika denna gång.. 2 ifrån..
    I suuuuuuuuuuuck.

    SvaraRadera