torsdag 16 april 2009

makeup

Jag vet att det finns folk som läser min blogg nu istället för min bilddagbok, som jag halvt lagt av med. Bevakare som tittade mina makeups på bilddagboken, så länge som jag orkade. Jag la av pga dåligt med cred och fittigheter. Men jag vet att det finns folk som uppskattade det. Tack till er. 

Nu är det så, jag försökte kolla intresset av att göra det jag gjorde på bilddagboken till en blogg istället. Men fick dålig respons till det, fast lite intresse fanns men det rann bort.. 
Om du har något du vill se, skicka mig din request! Jag svarar fortfarande på frågor och allt! Det är bara kul för jag har fått en del och en del av er tycker det är bra. 
Sen vet jag att lämna kommentarer i min blogg har blivit konstig. Funkar ibland, och ibland inte, sen att jag inte ser det ni skrivit. Men nu tror jag det ska vara bra. Men tack alla som skickar på bilddagboken och mail osv. Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar