söndag 19 april 2009

min partner in crime när vi var kids

Inte visste jag att den här dagen skulle bli ännu mera nostalgi! 
Började med att jag loggade in på bilddagboken och såg att jag fått ett mail, "jaha någon gammal människa som ska skriva "va göörs?" tänkte jag. Men så var det från min kära bästa vän från när jag var liten. Hon skrev att hon tyckte det var starkt av mig att göra slut med J efter så lång tid och att hon tänkte på mig. Det gjorde mig såklart glad så jag kom på att jag hade henne på msn. Så vi började prata. Nu några timmar senare efter allt vi hann prata om innan hon gick och la sig är jag ännu gladare. Så kul! SÅ mycket nostalgi! Vi var trots allt bästa vänner i många många år och mycket skit hann vi göra. Det är så kul att man kommer ihåg allt man gjorde som barn. Hon och jag har gjort såå mycket som bara vi två vet om och det är så kul. 

Jag kom på att jag också har massor med kort, så jag började leta igenom en påse jag har med kort och hittade en del på henne. Massvis på mig. Massvis på alla kompisar som spenderade nätter här. Eller "slagga" som jag och karro alltid kallade det eftersom min far säger så.
Vi bestämde oss för att ses någon dag, och det ska vi göra. Bara för att vi gled ifrån varandra i 8an betyder ju inte det att vi inte kan träffas nu. Vi är helt olika till stilar osv men för det betyder det inte att man inte kan hålla kontakt och träffas. Det kommer bli kul att se Elin igen för vi har såå mycket att prata om, och massvis med år att ta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar