söndag 5 april 2009

no hair for you!

Såhär är det, många har redan velat se den nya firllan.. MEN. När jag kom till sumpan möttes jag av tjejen som gör mitt hår.. hon hade inte vaxet jag beställt. Kiosken där man ska hämta ut det hade stängt hela helgen och eftersom jag vart dum att inte lämna mitt nummer till henne hade hon ingen chans att få tag på mig. Både jag och L var lagom irriterade, otur den här gången också, dreadsen hade vi också otur med.. L sa det "Det är inte ment to be att jag ska fixa ditt hår!" det känns som om något är emot oss. 
Men vi gick hem till henne ändå och försökte komma på något vi kunde göra. Alla affärer stängda som säljer vax, ingen som hade vax hemma.. Vi testade med svart vax, men det hade inte gått för det såg ut som bajskluttar. Och L ville inte sätta i en förlängning som blir skit. Det förstår jag. 
Men, till slut fann vi en lösning att jag kan få håret gjort innan påsk! Ska dit i morgon när hon slutat jobbet, så runt tio i morgon kväll påbörjas detn nya frillan. Det kommer ta sjukt lång tid så får se till att vara hög på något. Ska vara med Löken i morgon så hon får hänga på till L och sen ska första natten med nya håret och smärtan i håret spenderas hos löken. 

Jag tror att i morgon blir en bra dag. Och kväll.. och natt.

1 kommentar:

  1. hahahahaha älskar att du kommenterar som SYLAR i min blogg <333 och sen när man trycker på länken så bah "http://sylarlovesonion.com/" haha LOVE U.

    SvaraRadera