lördag 18 april 2009

halvvägs!

Igår ringde mamma mig vid 00:30 och undrade om jag inte sett posten innan jag gick hemifrån. Nej det hade jag inte. Jag hade fått brev från en skola, hon öppnade det och när hon läste "Ingrid Thuresson du är välkommen.." blev jag lagom glad i kroppen! 
Jag ska till skolan om ca 2 veckor för provdag. Den är jag nervös för. Jag ska plugga till den, det ska jag. Tyvärr har jag uppkörning innan och jag pluggar inte alls lika mycket till det.. usch jag vill inte åka till körskola,teori och uppkörning igen.. 
Anyways, Glad! Det känns bra. Men jag var faktiskt rätt så säker på att jag skulle bli kallad till intervju.. för mitt brev jag skickade ägde! Nu hoppas jag bara att jag kan klara mig bra på provdagen och charma lärarna som ska delvis intervjua mig!

1 kommentar: