torsdag 9 april 2009

sis is in town!

Idag har jag vart duktig och gjort massa saker jag behövde göra. Senare åkte jag och pappa och tömde både MAXI och Coop.. 15 kassar med mat och annat gott och onyttigt. Det brukar bli så när jag och pappa får handla mat själva. Efter det åkte vi till arlanda och jag gick in och väntade på sis. Är lika kul som alltid tycker jag att stå vid arrivals och se glada människor. Folk som väntar på deras flick/pojkvänner, fru/man, barn och barnbarn, släktingar som väntar på annan släkt. Det kom en jättestor familj och blev välkomnad av en ännu större familj. Stora familjer/släkter som oftast är utländska är så söta. En kindpuss på männen och två på kvinnorna. Jag vill också ha fina traditioner. Sen kom min fina sis och vi åkte hem. 

Ikväll kollade jag och babe barnfilmer och drack vin. Och vi kollade såklart hockey med pappa! Nu måste jag hitta en outfit för det tråkiga vädret det ska vara i morgon.. Jag och sis ska ändå ha en bra dag i stan senare på kvällen kommer folk hit på middag. Busy day och jag äälskar det. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar