fredag 17 april 2009

skrämmande..

Ja det är skrämmande att så få har visat att dem bryr sig just nu. När en man känner, en kompis, en bekant gör slut med sin pojkvän som hon haft i nästan 2 år, då borde man kanske visa att hon inte är helt bortglömd? Men det kanske bara är jag som tycker att det är vanligt vett att dra iväg ett sms, eller skriva något på msn, whatever. Men tydligen inte.. Det är konstigt. Väldigt konstigt. Är det så hemskt att bry sig om varandra? Några har gjort det, för dom har något i huvet så dom fattar det. Men ni andra, är ni helt befriade? Man behöver inte ha vart kompisar i flera år för att bry sig. Åter igen, är det bara jag?!
Kanske jag som tycker att man ska bry sig om varandra, jag lyssnar alltid så jävla tålmodigt men när det är mig det handlar om kommer det inte lika naturligt för andra människor. 
Det är sjukt. Riktigt sjukt tycker jag. Är folk så jävla busy med sig själva?

Tragiskt. Riktigt jävla tragiskt. Att folk kan vara så äckliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar