onsdag 22 april 2009

staden som alltid sover

Igår kom jag hit till örebro. Inte för att jag vill eller orkar gå in på allt men första timmarna var nog de jobbigaste på länge för mig. Men det gick över. Det blev bra. Bättre. 

Idag har jag spenderat förmiddagen/eftermiddan åt att vara på körskolan och plugga och sen haft två körlektioner. Nu har jag även suttit här och pluggat med ett program på datorn, och i morgon är det teori. Snälla låt mig klara det. Sen blev det ändrat för min uppkörning på fredag, det blir tyvärr på lördag istället.. pga VV-människan som skulle köra upp med mig är sjuk. Är dom så dåliga här att dom inte kan ringa in en extra?! Helt otroligt.. Lördag klockan 08:10.. underbart. Det enda positiva jag kan se i detta är att det är tidig lördagmorgon = inte mycket trafik.

Nu orkar jag inte mycket. Tror jag ska äta glass fast jag räknar kalorier. Det skiter jag i just nu faktiskt. Så i morgon är det körlektion vid 14, sen vid 15 är det teoritest och hoppas jag kommer ut glad därifrån den här gången.

1 kommentar: