lördag 4 april 2009

makeover weekend

Fredagen spenderades hos löken. Vi var i stan i det fina vädret, jag köpte äntligen håret som jag ska sätta i. Vi bestämde oss för att skippa att simma så vi åkte till Kista istället och åt god mat och hade kul. Sen mot kvällen kom vi hem och började nästan direkt färga mitt löshår.. det tog sjukt lång tid och det var sjukt jobbigt, men vi färgade i stort sett allt så det var bra.
Sen mitt i natten runt 03 började amanda klippa av sig sitt hår, hon som sagt att hon skulle spara och jag har sagt att hon borde ha kort. Igår gjorde hon det och nu liknar hon 
Marjorie , 
snyggt blev det! Det blev mys,skratt,mycket hår-fix,vin och en sen kväll. :*


Ikväll spenderas hemma med myskissen i soffan framför teven. Känner mig fortfarande helt slut i hela kroppen som om jag vore sjuk, och huvudvärken är tillbaka, tror det är 5e dagen nu.. 
Väntar på morgondagen då jag ska iväg och få mitt hår fixat, nu är det superrött och jag hoppas att i morgon ger ett bra resultat.

1 kommentar:

  1. hårfixar helg ab :* jag är helnöjd med håret nu, så himla sköööööönt! men det skulle vara ÄNNU bättre ifall det blev bra på bild.

    hoppas håret blir ASMEGABRA imorgon! PUSS!

    SvaraRadera