lördag 25 april 2009

I DID IT!

I NAILED IT! 
I morse vid 08:00 var jag och L vid vv och väntade på att min uppkörning skulle börja. Jag ville mest av allt gå och spy i en buske för jag var såå nervös. Sen eftersom att grannen till J är en fjortiskille så var det sjuk jävla fest igår, jag hörde i stort sett allt som hände på den festen igår.. Helt otroligt att folk inte förstår att man inte kan stå och skrika i ett trapphus. Verkligen inte i det huset eftersom hela huset är gammalt och vad man än gör så hörs det in till de övriga lägenheterna. Men nu snackar vi inte lite störande musik. Utan det var sjukt! Det lät som om hela huset skulle rasa! Helt otroligt.. väldigt typiskt också eftersom jag skulle upp runt 07:00.. Men jag lyckades somna. Jag var lika nervös som jag var när jag somnade, som jag var när jag vaknade. 

Han som körde upp med mig var den trevligaste människan jag mött på mycket länge. Han var från gottland, om nu det spelar någon större roll. Men trevlig och rolig var han. Och jag älskar honom för han godkände mig! Eller ja, jag var ju värd att bli godkänd eftersom jag gjorde bra ifrån mig! Underbart! I did it, I nailed it! 
Nu har jag dock teorin kvar, men känns inte alls lika hemsk som att inte klara uppkörningen! Underbart känns det. 

Nu sitter jag på bussen från örebro tillbaka till stockholm. Home sweet home om ett par timmar! Unerbart är det också att man får gratis uppkoppling på bussen så man kan roa sig under tiden. Hoppas alla andra är glada och har en bra solig dag. För det ska jag ha. 

ps. Sara,missen, jag är påväg hem till dig! <3

1 kommentar:

  1. YESSSSS!!! WONDERFUL! :D:D:D

    svar: haha puss :* men ladda ner easy gif animator! det är aslätt och bäst! om du behöver hjälp så vet du vart jag finns heheh :*

    SvaraRadera