måndag 13 april 2009

sister

Jag fick sis att stanna en kväll till. Så nu ska jag upp om ca 4 timmar och åka till arlanda med henne.. hennes flyg gick runt 06.00. Men den extra tiden hon stannade var behövd. Vi har spenderat flera timmar framför tv:n och kollat på hennes barnfilmer. Så underbart. 
Nu är jag ensam i mitt rum, fast sara är här tack och lov men hon sover.. försöker vara sällskap åt mig själv och vill ha bort ångesten i magen och allt. Låt detta gå fort.. snälla. 
Svårare än jag trodde. Jag får inte glömma bort mina anledningar. Men just nu är jag inte hel, och jag kommer behöva all hjälp så nu är det en utmärkt chans att visa att ni bryr er. Och framför allt, visa det på rätt sätt..

Nu blir det sängen och ha på Gilmore på datorn, läsa massa skitbloggar jag kan hitta för att keep busy. Sen kommer klockan ringa snart, upp och iväg, bli ledsen för att sis åkt hem. Hem och somna om igen. Senare mot eftermiddagen spenderar jag kvällen/halva natten i baren för lite jobb.

1 kommentar:

  1. puss! du är stark och du är bra. nu fick jag lust att köpa nåt fint till dig, vill göra dig glad liksom. :*

    SvaraRadera