tisdag 28 april 2009

Reunion!

Idag mötte jag Elin på förmiddagen på stationen, min bästis från när vi båda var små kids! Första gågen på 4-5 år jag träffar henne. Visst, jag gick i samma klass som henne i 2 månader på gymnasiet, men det räknas inte för då umgicks vi inte och pratade knappt.. Vilket jag nu tycker är väldigt konstigt. Vi åkte till Sigtuna och satte oss rätt snabbt på bryggan vid vattnet och timmarna bara gick. Fort gick det!
Det blev aldrig tyst för vi hade ju fler år att ta igen. 
Jag märkte rätt fort att det känns precis som att vi aldrig slutade vara kompisar. Hon är precis så som jag kommer ihåg henne, lika rolig, lika söt och lika rolig att umgås med. Och jag tror det var ömsesidigt för timmarna bara gick och vi hade det mys i Sigtuna, på bryggan vid vattnet. <3


söta tjejen, vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar