fredag 24 april 2009

friday i'm inlove

eller inte.  men anyways. 

Idag hade jag min 40 min lektion, och idag skulle jag egentligen ha haft uppkörning.. men som sagt så har den blivit flyttad till i morgon klockan 08:10. Jag är inte alls nervös. Den här gången känns det som att med 99% chans, BORDE det här lyckas. L, min lärare tycker och tror samma sak vilket känns bra. Det enda jag gjort fel, om man kan kalla det fel under de här dagarna är att jag inte bromsade ner tillräckligt mycket vid en avfart från motorvägen. Men det var bara en sån skitgrej och inget vi dog av. 

Jag hoppas i morgon går bra. Så jag intebehöver känna mig helt värdelös. Nyss ikväll sprang jag iväg till Resecentrum och köpte biljetten hem, bara för att swebus hemsida suger.. Så nu har jag biljetten hem. 09:45 i morgon, tillbaka i mitt kääära stockholm 12:30. Underbart. 
Eftersom jag måste sova och upp tidigt i morgon blir det inget speciellt ikväll, bara mentalt förbereda mig och få mycket mycket sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar