onsdag 29 april 2009

22:00

Ja, hela huvet är fullt med vax och det gör så satans ont. Removern var det sämsta jag vart med om, fyfan vilket skit. Ja, fyfan så less jag är. Sen att mina pengar kommer en dag för sent så de kommer på fredag gör mig ännu mera pissed när jag behöver köpa remover i morgon så jag kan få bort skiten. Fyfan. suck.. får väl gå runt och se ut såhär.. 

23:30
Ja men wonderful! När jag ska platta håret och sätter i min plattång i uttaget kommer det gnistor från kopplingen i tången och det börjar brinna. Allt dör och jag sliter ur sladden och det blir totalt mörkt i mitt rum. Jag ska kolla om strömmen har gått i hela huset och jag ramlar, två gånger, på väg ut ur mitt rum.. kan jag ha mera otur just nu? Så nu ska jag alltså se ut som en svamp i håret i morgon, lagom bra att tången dör när jag tagit ut håret. Jag blir så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar